4 תשובות
נראה לי שתשאל למה .
הריי מגיע לך לדעת .
לדעתי זה לא משהוא להתפטר עליו
תלוי במה אתה עובד
אולי יש עוד עובדים חדשים ונתנו להם משמרות כדי לראות איך הם מסתדרים
שואל השאלה:
אני מארחת במסעדה
וכן יש מלא עובדים חדשים, אבל הגשתי משמרות לכל יום ועדיין קיבלתי רק 3
אז כנראה זאת הסיבה
ככל שאת טובה יותר בעבודה ייתנו לך יותר משמרות אבל אל תקחי את זה קשה
הם רק רוצים לראות עד כמה העובדים החדשים טובים בעבודה שלהם
את יכולה לפנות למנהל או למי שמארגן את המשמרות ולדבר איתם על זה