4 תשובות
מקווה בשבילך, בהצלחה!
שעה די טובה,הרוב בעבודה או בלימודים אז אין הרבה תנועה בכביש,תלוי באזור אבל בגדול אחלה שעה
כן, בהצלחה!!
כן מעולה! אין תנועה של בוקר, אין יותר מדי הולכי רגל, ואין פקקים של צהרים.