14 תשובות
למה כולם שןנאים תארץ רבק
לי יש אזרחות שם וגם באירופה ואולי באמת יום אחד אעבור לשם ואתחן עם מישהי שם או פה בארץ ואז אעבור איתה וככה גם היא תקבל אזרחות חח אבל בינתיים אני כאן ונשאר
גם אני רוצה לעבור אבל לא נראלי לכולם נותנים נראלי צריכים קודם לעשות איזה משהו
שואל השאלה:
אני לא שונא את הארץ, להפך הארץ שלנו מאוד יפה
האנשים שפה תת רמה. האנשים פה שונאים אותי בגלל מי שאני (הומו) אז יותר נוח לי לעבור מפה לארץ שכל אחד חיי את החיים שלו בחופשיות ויש לו את האפשרות להתחתן עם מי ומה שהוא רוצה.
אני לא שונא את הארץ, להפך הארץ שלנו מאוד יפה
האנשים שפה תת רמה. האנשים פה שונאים אותי בגלל מי שאני (הומו) אז יותר נוח לי לעבור מפה לארץ שכל אחד חיי את החיים שלו בחופשיות ויש לו את האפשרות להתחתן עם מי ומה שהוא רוצה.
אנונימי
כן בדיוק מזדהה
האנשים פה יכולים להיות מחליאים
האנשים פה יכולים להיות מחליאים
שואל השאלה:
פלוס תוסיף למשוואה את זה שאני גר בעיר מאוד קטנה ושהשמועות פה מתרוצצות (לא בהכרח עליי כל שמועה שהיא) ויש פה הרבה ערסים ואני חווה הרבה בריונות והביטחון שלי ירד מ100 ל0 בכמה חודשים. אני מפחד לצאת לרחוב כי אני מפחד שידקרו אותי.
לא יצאתי רשמית מהארון בכלל ועדיין אני מתעסק עם בולשיט. אני אהיה שמח יותר במקום אחר ועם זה אין להתווכח.
פלוס תוסיף למשוואה את זה שאני גר בעיר מאוד קטנה ושהשמועות פה מתרוצצות (לא בהכרח עליי כל שמועה שהיא) ויש פה הרבה ערסים ואני חווה הרבה בריונות והביטחון שלי ירד מ100 ל0 בכמה חודשים. אני מפחד לצאת לרחוב כי אני מפחד שידקרו אותי.
לא יצאתי רשמית מהארון בכלל ועדיין אני מתעסק עם בולשיט. אני אהיה שמח יותר במקום אחר ועם זה אין להתווכח.
אנונימי
שואל השאלה:
למזלי יש לי את המעגל חברים הקרוב שלי שהם המשפחה שלי. ולא נותנים לאף אחד לפגוע בי.
למזלי יש לי את המעגל חברים הקרוב שלי שהם המשפחה שלי. ולא נותנים לאף אחד לפגוע בי.
אנונימי
מזדהה ביותר.... גם אני מהקהילה ורוצה לעבור לארהב, פה יש אנשים עם חשיבה כלכך פרימיטיבית והמדינה קטנה ככה שאני מרגישה שאחרי שהייתי בתל אביב אין יותר מה לראות
^ תעבור לארצות סקנדינביות הן יותר שמאלניות ומקבלות
ארהב לא מי יודע מה, בכללי שניכם יותר ממוזמנים לעבור לתל אביב למרות שזה ממש יקר, אני 100 אחוז בטוח שיהיו הרבה יותר מקבלים ולא תרגיש בסכנת חיים
^ אה רגע היית בתל אביב, לא הבנתי את מתכוונת שתל אביב לא מקבלת? אני ככ מבולבל
כל הכבוד לך, ישראלים הם דרעק, חבל שהמדינה הזו הוקמה.
אנונימי
כן עדיף שהיינו נשארים בגרמניה...
באותו הנושא: