4 תשובות
כי יש לך לב טוב
שואל השאלה:
אבל זה חרא
אני רוצה להתעסק בעצמי כוסאמק
אנונימית
בגלל שאת בן אדם נחמד
אני מבינה אותך. אני מרגישה אותו דבר.
לכל אחד יש סיבות שונות למה הוא מרגיש ככה- אני יודעת שהצורך שלי לרצות אנשים מגיע בגלל הטראומה שלי.
אני מסתכלת על דברים הרבה יותר מידי עמוק ומנתחת יותר מידי לעומק, אני לא יודעת עדיין מה הגורם הספציפי לזה אבל אני מאמינה שגם זה בגלל הטראומה שלי בצורה כזו או אחרת.

אמא שלי נרקיסיסטית והתעללה בי נפשית מאז שאני מכירה את עצמי- מאז ומתמיד הכל היה לגביה, אז זה גרם לדברים האלה בעיקר כי אני לא ידעתי איך לרצות את עצמי ורק אותה ואנשים אחרים כתוצאה מזה.
ממליצה לך להסתכל לתוך טראומות- יכול להיות שיש לך טראומה לא מטופלת ולהשיג עזרה פסיכולוגית כך או כך. קשה לשבור את הדברים האלה בעצמך ומגיעה לך עזרה ולמצוא מה המקור של הבעיה אצלך.

אני מן הסתם לא מומחית בנושא, פשוט מדברת מניסיון ומהחרא שעברתי חחח