5 תשובות
מאה אחוז המלחמה הנדירה בסוף, איפה שהוא כמעט הורג אותו, אבל כן.
עם סצנת הנשימה החמישית אם אני לא טועה ? שהוא עשה מן טיגריס כזה מאש !
הסוף ממש עצוב ומזרגש
והחלק האהוב עליי בכל דימון סלייר זה כשזניצו עושה את המתקפות שלו מתוך שינה
אנונימי
אהבתי מאוד את החלק בסוף שהוא עומד למות והוא מדבר עם טאנג'ירו
זה היה די מרגש
להבה לא אש
החלק שבו האשירה האש ששכחתי את שמו ואני מתבייש בכך אוכל ואמור טעים במשך שתי דקות