8 תשובות
לא לענות אבל כן מעצבנים ומעכבים
ממש לא חח, לא מגיע למישהו לעבור עינוי רק כי הוא מתנגד להתחסן.
בוודאי שלא. על מה ולמה?
כל אדם רשאי לעשות עם גופו כל דבר אשר הוא חפץ בו.
לא! wtf?!
ידוע בענק
אה התו הירוק לא עינוי?!
אנונימית