8 תשובות
אני יוצאת למדריכים ב ואני מתכננת להביא, לגבי מכנס של מד"א, לא יודעת עד כמה תצטרכי את זה אבל תביאי בכל מקרה
לי אישית אין גקט של מדא אבל אם היה לי בטוח הייתי מביאה, ואת יכולה להביא אותו ולא חייבת ללבוש אותו אם את לא מרגישה בנוח איתו.
תביאי עוד קפוצון למקרה ו
תביאי עוד קפוצון למקרה ו
שואל השאלה:
אז את ממליצה לי לקחת גקט של מדא? זה לא קצת מתלהב כזה לא יודעת
אז את ממליצה לי לקחת גקט של מדא? זה לא קצת מתלהב כזה לא יודעת
אנונימית
תאמת שכן, לא צריך להביא כי אולי יגנבו לך את זה, לכי תדעי יש מלא ילדים שנואשים למדים.
אשר
אני לא מביא כלום של מדא חוץ מחולצת מדים וגם זה לא מרגיש לי כל כך חשוב
היי גם אני יוצאת בראשון שמדירכי א :)
שואל השאלה:
^ יא מגניב מאיזה מרחב את?
^ יא מגניב מאיזה מרחב את?
אנונימית
באותו הנושא: