8 תשובות
שואל השאלה:
אז את ממליצה לי לקחת גקט של מדא? זה לא קצת מתלהב כזה לא יודעת
אז את ממליצה לי לקחת גקט של מדא? זה לא קצת מתלהב כזה לא יודעת
אנונימית
אני לא מביא כלום של מדא חוץ מחולצת מדים וגם זה לא מרגיש לי כל כך חשוב
תאמת שכן, לא צריך להביא כי אולי יגנבו לך את זה, לכי תדעי יש מלא ילדים שנואשים למדים.
היי גם אני יוצאת בראשון שמדירכי א :)
שואל השאלה:
^ יא מגניב מאיזה מרחב את?
^ יא מגניב מאיזה מרחב את?
אנונימית
אשר
לי אישית אין גקט של מדא אבל אם היה לי בטוח הייתי מביאה, ואת יכולה להביא אותו ולא חייבת ללבוש אותו אם את לא מרגישה בנוח איתו.
תביאי עוד קפוצון למקרה ו
תביאי עוד קפוצון למקרה ו
אני יוצאת למדריכים ב ואני מתכננת להביא, לגבי מכנס של מד"א, לא יודעת עד כמה תצטרכי את זה אבל תביאי בכל מקרה
באותו הנושא: