5 תשובות
שלושתם יפים אבל אני חושבת שאני יותר אוהבת תכלת.
בר
דבש אבל שמעורבב עם ירוק..,
ותכלת =)
ותכלת =)
הכי הרבה אוהבים תכלת
מקום שני ירוקות
והכי פחות שחורות או חומות
מקום שני ירוקות
והכי פחות שחורות או חומות
אנונימי
תכלת אני הכי אוהב:)
תכלת
באותו הנושא: