התחברות הרשמה

למה בגלל החלקה אורגנית אני צריכה לחכות חודשיים לעשות גוונים?

23 ביולי 2021, 14:27
החלקת שיערהחלקההחלקה אורגניתאורגניתעיצוב שיער    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איזו החלקה יותר טובה החלקה יפנית או אורגנית והסבירו למה
אפשר לעשות החלקה יפנית אחרי שעשיתי החלקה אורגנית?
איזה החלקה פחות מזיקה לשיער החלקה אורגנית או החלקה יפנית?
כמה בערך צריכה לעלות החלקה אורגנית?
איזו החלקה עדיפה, החלקת משי או החלקה אורגנית?
מתי אהיה צריכה לחדש אם עשיתי החלקה אורגנית באמצע אוגוסט?
החלקה אורגנית/החלקה רגילה?
איזה החלקה פחות מזיקה לשיער החלקה אורגנית או החלקה יפנית?איזה יותר עדיף?
עשיתי החלקה אורגנית, אני צריכה להשתמש בשמפו ללא מלחים או שזה לא משנה?
מישהו יודע אם בהחלקה אורגנית צריך לחפוף מיד אחרי ההחלקה, או שצריך לחכות יום יומיים?
עשיתי החלקה אורגנית ובא לי לחזור לשיער שלי , איך להחזיר אותו חוץ מלגזור ולחכות איזה שנתיים ?