6 תשובות
לא משפיל בכלל וחוץ מזה אף אחד לא אמור לדעת מזה
ממש לא. הכל בסדר פעם הבאה תהיי יותר מדויקת ותעברי. זה לא משפיל
נכשלתי בשבעה, ואני לא מרגיש שום השפלה (:
לא משפיל. הכל בסדר
זה לא משפיל זה מבאס כן אבל זה בסדר גמור אין מה לעשות הטסטרים באמת לפעמים מגזימים והזויים אח שלי עבר טסט חמישי שמתוכו הכשילו אותו 3 פעמים על שטויות באמת שטויות גם פעמיים אותו הטסטר הם רעים אין מה לעשות צריך ללמוד את השטויות וההגזמות שלהם ולא לעשות אותם
את תצליחי אל תדאגי ותפסיקי לחשוב על מספר הטסט זה לא משנה ולא אומר עלייך כלום!
בהצלחה!!!
את תצליחי אל תדאגי ותפסיקי לחשוב על מספר הטסט זה לא משנה ולא אומר עלייך כלום!
בהצלחה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה❤❤
תודהה❤❤
אנונימית
באותו הנושא: