3 תשובות
החברה החליטה שהיא תפסיק למכור את הגלידות שלהם ב"שטחים הכבושים" של המנתחלים (יהודה ושומרון) ומן הסתם שההחלטה אנטישמית ואנטיציונית
בן אנד ג'ריס באמריקה החליטו להפסיק למכור את הגלידות שלהם ב"שטחים הכבושים" אבל כן להמשיך למכור בשאר ישראל.
הזכיין של המפעל שלהם בישראל התנגד להחלטה הזאת ולכן הוחלט שהוא יפסיק לשווק את המוצרים שלהם החל משנת 2022.
עד 2022 הזכיין הישראלי עדיין ימשיך לספק בן אנד ג'ריס גם "לשטחים". לכן חשוב כן לקנות בן אנד ג'ריס עד 2022 כדי לתמוך בו על ההקרבה הזאת+ במפעל יש עובדים ישראלים שאם נחרים את החברה ולא נקנה יותר בן אנד ג'ריס אז הפרנסה שלהם תיפגע. אז המינימום שנוכל לעשות הוא להמשיך לממן אותם עד 2022.
אנונימי
אנטישמיות