5 תשובות
שואל השאלה:
מישהי פעם אמרה לי שהלוואי שאני האנ* רק בגלל שאני נגד הפלות
זה נראה לכם הגיוני?
מישהי פעם אמרה לי שהלוואי שאני האנ* רק בגלל שאני נגד הפלות
זה נראה לכם הגיוני?
אנונימית
כי כיום זה זמן שהרוע שולט בעולם
האנושות רובה מזמן כבר מקולקלת
^שואלת השאלה
לא גם אני נגד הפלות
לא גם אני נגד הפלות
כי אנשים זונות
מסר לחיים כול מי ששונא אותך זונה
מסר לחיים כול מי ששונא אותך זונה
באותו הנושא: