5 תשובות
אם את רוצה תעשי.
אני לא הייתי עושה שוב. זה עלה לי 150.
עשיתי אליקס
וזה היה טעות,גדל לי אינפקציה והתחלתי למרוח משחות כדי להוריד את האינפקציה
עם את עושה את ממליצה לך לחטא כול הזמן זה מקום שמאוד קל לקבל זיהום
עשיתי אליקס לא היה לי כלום ועכשיו יפה
לול עלה לי שלושים שקל אם אני לא טועה ולקח לזה כמעט שנה להחלים לגמרי אבל זה שווה את זה
עלה לי 40 שקל וההחלמה היתה ממש סבבה, לא ישנתי על הצד הזה איזה חודשיים אבל חוץ מזה לא כאב בכלל