3 תשובות
יש ב31 וגם מחר בערב
אין לי כרטיסים אבל מלא מוכרים
אנונימית
שמעתי שיש מסיבה ממש טובה במיקמק
לגיל שלך
אנונימי
^אני רואה כל הזמן באינסטגרם שמפרסמים כרטיסים למסיבה וגם יש עכשיו בעוד מקום שאני יודעת עליו מסיבה
אנונימית