4 תשובות
כן
איזו סיבה יש לך לא לעבוד כל חודש אוגוסט?
לדעתי למנהל שלך יהיה יותר קל למצוא עובד/ת חדש/ה ולא לחכות לך חודש
כמובן אבל שלבקש כמה ימים את עוד יכולה לנסות ויש סיכוי שהוא יאשר לך את זה:)
שואל השאלה:
סיבות אישיות.. בעיקרון אני יכולה לעבוד בשאר השנה גם בזמן בית ספר
אנונימית
תנסי להסביר למנהל שלך את המצב, יש סיכוי שהוא יתחשב בך