4 תשובות
כן
איזו סיבה יש לך לא לעבוד כל חודש אוגוסט?
לדעתי למנהל שלך יהיה יותר קל למצוא עובד/ת חדש/ה ולא לחכות לך חודש
כמובן אבל שלבקש כמה ימים את עוד יכולה לנסות ויש סיכוי שהוא יאשר לך את זה:)
לדעתי למנהל שלך יהיה יותר קל למצוא עובד/ת חדש/ה ולא לחכות לך חודש
כמובן אבל שלבקש כמה ימים את עוד יכולה לנסות ויש סיכוי שהוא יאשר לך את זה:)
שואל השאלה:
סיבות אישיות.. בעיקרון אני יכולה לעבוד בשאר השנה גם בזמן בית ספר
סיבות אישיות.. בעיקרון אני יכולה לעבוד בשאר השנה גם בזמן בית ספר
אנונימית
תנסי להסביר למנהל שלך את המצב, יש סיכוי שהוא יתחשב בך
באותו הנושא: