התחברות הרשמה

שילמתם על הרישיון בעצמכם?

22 ביולי 2021, 19:44
רשיון נהיגהנהיגהרכב    
4 תשובות
לא
אנונימית
ההורים שלי שילמו הכל
C
Cookies monster
לא
L
Lomejor
לא
M
MyNameIsAriel
באותו הנושא:
אתם שילמתם על כל התהליך של הרישיון בעצמכם?
כמה שילמתם על רישיון כולל הכל
מי שעשה רישיון נהיגה , אז מי שילם לכם את השיעורים?
כמה כסף שילמתם על רישיון נהיגה?
פעם שיחקתם את עצמכם משלמים באוטובוס ולא שילמתם?
ההורים שילמו לכם על כל מה שקשור לרישיון נהיגה ועל השיעורים או שאתם שילמתם לעצמכם? וכמה עולה בערך כל שיעור?
אתם ממנים לעצמכם את הרישיון או הורים שלכם?
מי שילם את הרישיון שלכם? אתם או ההורים?
כמה שילמתם על כל מה שקשור לרישיון?
כמה שילמתם על הרישיון? (שיעורים אגרות טסטים... בכולל)
אנשים עד גיל 20 שיש להם רישיון, מי שילם לכם על כל המבחנים והאוטו?