3 תשובות
מתי שגדלים העור נמתח ובגלל זה נוצרים סימני מתיחה. המון בנות חסרות ביטחון לגבי זה כי ככה מלמדים אותנו
מתי שהגוף גודל משמעותים אז העור נמתח (קורה בעיקר לנשים בהריון או לבני נוער בגיל ההתבגרות) אז נוצר סימני מתיחה.. ולגבי החסרות ביטחון כי ככה החברה אמרה לנו למרות שלרובנו יש
שואל השאלה:
לי יש סימני מתיחה ואף פעם לא הבנתי למה בנות חסרות ביטחון לגבי זה....זה נורמלי לגמרי ואני לא רואה עם זה בעיה
לי יש סימני מתיחה ואף פעם לא הבנתי למה בנות חסרות ביטחון לגבי זה....זה נורמלי לגמרי ואני לא רואה עם זה בעיה
אנונימית
באותו הנושא: