4 תשובות
ככה נולדת וככה את הכי יפה ואין לך מה להתבייש מאפחד
את יכולה לשים על זה מייקאפ
שואל השאלה:
תעזבו אותי מהשטויות של זה יפה וטבעי.
לא זה לא יפה.. בתור מישהי שחיה עם זה כל כך הרבה שנים וצריכה לעשות 3-4 ניתוחים בשביל להוריד את הדבר המכוער הזה שתקוע לה על היד מאז שהיא נולדה.
זה מכוער ולא רגיל.. לא ראיתי אף פעם מישהו עם כתם לידה בגודל כמו שלי ובצורה כזאת גדולה.
תעזבו אותי מהשטויות של זה יפה וטבעי.
לא זה לא יפה.. בתור מישהי שחיה עם זה כל כך הרבה שנים וצריכה לעשות 3-4 ניתוחים בשביל להוריד את הדבר המכוער הזה שתקוע לה על היד מאז שהיא נולדה.
זה מכוער ולא רגיל.. לא ראיתי אף פעם מישהו עם כתם לידה בגודל כמו שלי ובצורה כזאת גדולה.
אנונימית
לילדה מהכיתה שלי גם יש כתם לידה ממש גדול ובולט על היד והיא הולכת גם עם חולצות קצרות כי לא אכפת לה אם אנשים רואים אותו, ותאמיני לי שגם לאף אחד אחר לא אכפת.
אנונימית