3 תשובות
תשכחי מזה.
זה לא אומר שאת לא טובה בליזום שיחות
תנסי להמשיך הכל טוב יש רגעים כאלה יכול להיות שהוא גם מתלבט ואם תעשי צעד הוא ינסה בפעם הבאה ואם לא אז זהו לא
היי זה לא אומר שאת נוראית.
אם את רוצה תמשיכי את השיחה ואם לא אז אל תמשיכי בחירה שלך
וכנראה שזה מפסיק כי אין מה לומר אבל תמיד אפשר לשלוח הודעה שוב ולהתחיל שיחה (: