4 תשובות
זה עושה לך רע
תתפטרי
תתפטרי
אנונימית
שואל השאלה:
גבירותי ורבותיי, אני בתהליכי התפטרות
תודה רבה לכם 3>
גבירותי ורבותיי, אני בתהליכי התפטרות
תודה רבה לכם 3>
אנונימית
תתפטרי
העבודה הכי מעצבנת בעולם ואני לא ממליצה עלייה לאף אחד בחיים זה -מלצרות!-
תתפטרי
את תמצאי עבודה טובה יותר
תלכי על מקס סטוק זול סטוק משהו כזה..
תתפטרי
את תמצאי עבודה טובה יותר
תלכי על מקס סטוק זול סטוק משהו כזה..
אנונימית
באותו הנושא: