22 תשובות
תנסי לא להקריב אותו אליהן. אין מה לעשות חוץ מזה
מה את אמיתית תשובה ראשונה? ^
אני בהלם! מה להתקשר למשטרה על זה שהן מאכילות חתולים?!?!
אתה יכול להגיש תלונה או שתקבעו מקום אחר שהחתולות יאכלו שם
או שפשוט לא ללכת לידם ...
שואל השאלה:
^^זה מטרד הן פוצעות לי את הכלב מה זאצ אומרת??
לחכות שהן יהרגו אותו???
אנונימי
לא אולי אתה יכול לגרש את החתולים מהגינה פשוט.. אם לא יתנו להם אוכל הם ימותו!
מחזקת את התשובה הראשונה, הן חתולות רחוב ולא שייכות לשכנים, לעומת הכלב שלך ששייך לך חוקית.
מכאן שהחשיבות שלו יותר גבוהה ואם הן לא מסוגלות להשתלט על החתולים אז שלא יביאו אותם לבניין - תסבירו להם באופן תקף שהן תוקפות את הכלב ואם הן ימשיכו לתת לחתולות אוכל (בלי ללמד אותן מנגד לא לתקוף את הכלב) אתם תביאו התערבות חיצונית
או שבאמת תגיד לשכנים לשים אוכל יותר רחוק
^^ לא חושבת שקראת את השאלה, השכנים ממשיכים לתת אוכל אז החתולות ממשיכות לבוא
בסדר אז הדבר הכי טוב לעשות זה להגיד לשכנים לשים להם אוכל במקום רחוק יותר וזהו.. לא צריך עכשיו להתלונן למשטרה ולא צריך להגיד להם להפסיק לתת להם אוכל כי הם חייבים לאכול.
לתת אוכל במקום רחוק יותר לא בהכרח יעיף את החתולים, הם עדיין יודעים מי מביא ויחזרו לשם. מה גם שהכלב מסתובב ברחוב והחתולים התוקפניים עדיין שם אז לא חושבת שזה כזה משנה אם זה בניין ליד. צריך להפסיק לתת להם והם ימצאו מקום אחר ללכת אליו
אז שלא יוציאו את הכלב לבד ברחוב אולי? קצת שכל לא יזיק.
לא בכל מקום מאכילים חתולים אז לא בטוח שהם יאכלו בכלל אם יפסיקו לתת להם
שחרור כלב ללא הבעלים ובלי ללכת איתו עם הרצועה זה מנוגד לחוק, אז אם כבר צריך להתלונן עליו
לדעתי אפשר לאמר שישימו לחתולים אוכל בצד השני של הבית או קצת יותר רחוק.
לדעתי זו מצווה שהם מאכילים חתולים, זו לא אשמתם שהם פוגעים בכלב אבל כן צריכים להתחשב במצב.
ואם אתם יכולים להכניס את הכלב לבית לפעמים זה גם יביא לו פחות חיידקים/קרציות מבחוץ וגם פחות יפגע בו. כמובן שהוא צריך לצאת החוצה אבל מקווה שהוא לא גר בחוץ.

ואני ממש לא נגד הכלב שלא תחשבו לרגע ככה, דווקא עד לא מזמן די שנאתי חתולים בקטע מפחיד, וכלבים הם החיה האהובה עליי, אבל עדיין צריך להתחשב בכולם.
רק חייבת לאמר, אין למשטרה מה לעשות בנושא כי אלו חתולי רחוב ולא בבעלות של האנשים האלו ולכן הם כנראה לא יצאו אשמים, לא יתנו להם עונש על הבאת אוכל לחתולים.
הטעות שלכם זה שדיברתם עם השכנים. תדברו עם החתולים!
שואל השאלה:
^^^פשש ככה זה עבר לזה שאני לא בסדר??
יפה יפה את אוהבת לקפוץ למסקנות אני רואה


יש לנו דירת גן לכל הגאונים כאן.
וזהו זה השכנים האלה שמים זין והכלב שלי בכה כל הצהריים בגלל החתולות המזדיינות האלה.
פעם הבאה שאני רואה אחת אני זורק לה לבנה לראש.
הכלב שלי יותר חשוב לי מהחתולים המסריחים האלה
אנונימי
אז אתה עבריין רוצח וצריך לדווח עליך למשטרה כי מה שאתה מתאר עכשיו זאת עבירה פלילית. מסכן הכלב שלך שיש לו אותך איכס.
^ אז למה שהחתולים יגיעו אליך..? הרי אתה אומר דירת גן, היא לא קשורה לשכנים
אנונימית
שואל השאלה:
^^הכלב שלי הוא חיי כמו מלך ואת אפילו לא מכירה אותי יאללה לכי לאכול טופו
אנונימי
איך הוא חי כמו מלך עם ההתנהגות שלך?
ולמה המשפט "לכי לאכול טופו" היה טוב? לפחות היא לא אוכלת חיות ואכפת לה מהן
שואל השאלה:
מה לא בסדר עם ההתנהגות שלי?
אני בדירת גן. אני לפעמים מוציא אותו לגינה *שלי* סתם כדי לשחק איתו ושירוץ טיפה.
אבל אז חתולות רחוב תוקפות אותו ושורטות אותו.
ואת יודעת מאיפה החתולות האלה באות??
מהשכנים, הם שמים להם אוכל בגינה שלהם
(שבמקרה גובלת עם הגינה שלי)
וכמבקשים מהם להפסיק הם לא שמים זין ולא אכפת להם שהכלב שלי נפצע.
אז פעם הבאה שחתולה באה לתקוף את הכלב שלי אז אני זורק עליה אבן שתדע לא להתקרב לכאן ובטח שלא לכלב שלי.

כפי שציינתי, הוא יותר חשוב לי מחתולות רחוב מסריחות.
אנונימי
פשוט מבריחים אותם ועושים להם קישטה. אין שום צורך להשתמש באלימות ועוד זריקת אבנים!! וזה לא חתולות רחוב "מסריחות" הן לבד ברחוב בלי אוכל ומים הן לא מחפשות דרמה רק מזון ותשומת לב
מה לא בסדר בך? אתה באמת שואל?
אתה רוצה לזרוק על חתולים אבנים רק כי הם מנסים להגן על עצמם כי ככה זה חתולים, הם מפחדים מכלבים ואתה עוד מתלונן שמביאים להם אוכל כי אם לא יביאו להם הם ימותו ואתה אומר שלא אכפת לך שהחתולים ימותו ועוד רוצה לפצוע אותם זה מה שלא בסדר בך!
אם באמת תעשה את מה שאמרת אתה בן אדם רע ואלים ומקווה שהשכנים יתלוננו עליך