3 תשובות
אני חושבת שעד שיעור עשירי כזה צריך לתפוס
מתחת זה עדיין חדש וזה....
אנונימית
לא מצופה ממך, אבל אם אתה מצליח אז כל הכבוד! לשלוט ברכב בשיעור שלישי זה בהחלט לא מובן מאליו.
אני בשיעור שלישי על אוטומט ובקושי יודע עדיין איך לנסוע כמו שצריך בכביש מבלי להתנגש במכוניות שחונות או מבלי לא לשים לב שיש לי תמרור של מתן זכות קדימה חחח
לחלוטין לא