8 תשובות
תיפגשי עם חברים ותצאו לטייל,או עם המשפחה.
אקס בוקס
כתיבת מוזיקה
עבודה
יד שמאל
חברים
הופעות
טיולים
פסנתר
גיטרה
כדורסל
לימודים קצת
שחמט
וקצת סרטים/סדרות
אני נפגשת עם חברים לפעמים ועם זה עוזר את יכולה לישון ביום ובלילה להיות ערה
אני הולכת לישון בשעה 5 או 7 בבוקר ואז אני קמה ב4 ופשוט אני רואה נטפליקס בשאר היום או שמדברת עם חברים בהאוס פרטי
אנונימית
אני עושה דברים שאני בחיים לא יעשה אבל שהם כל כך מוזרים:
-למחוק את הפליליסט שלי מוסדרת אותו מחדש מוסיפה שירים(לפני החופש היה לי 222 שירים עכשיו יש לי 467)
-לסדר את הארון, וממליצה לזרוק את הבגדים על המיטה זה ממש כיף פשוט אחר כך צריך לקפל(הכוונה ממש לזרוק)
- כנל גם לשירים רק בסדרות
-לסדר את החדר פעם בשבוע ותגלי אם הוא מתבלגן מהר ואם הוא מתבלגן מהר אז אין טעם לסדר אותו פעם בשבוע
-לשמוע כל שבוע זמר/ת אחר פעם שבוע זמר/ת שבוע זמר/ת אחר(זה סתם מגניב)
-לנסות ללמוד מתכונים קלים כמו להכין ביצת עין וסלט וכזה...

זה לא כזה מעביר את החופש אבל זה כיף לעשות את הדברים האלו
אם בלך עוד תאמרי אני יכתוב עוד
ואם יש לך נינטנדו אז בואי נשחק ביחד נהיה חברות שם:)
^זאת שרשמה לצאת להליכות, כל כך כן!!
יוצא לי ללכת להליכות לפעמים וגם יש לי יער ממש יפה ליד הבית עם נוף מדהים וזה פשוט מרפא. הולכים, שמים מוסיקה, רוקדים, זה חלום.
שואל השאלה:
תודה^^!
ומה זה נינטדו?
תחפשי בגוגל תכתבי נינטנדו סויץ