התחברות
הרשמה
אם הכנסתי משהו לתנור ב14:14 ואני צריכה להוציא עוד חצי שעה אז אני צריכה להוציא ב14:44?
21 ביולי 2021, 14:19
עייפות
תנור אפיה
אפייה
בוקר
לילה
4 תשובות
אכן
ק
קובירה
נכון
מ
משעמם לי :) ּ
כן
א
אמונה ש (:
אכן כן
ל
ליקריץ_
באותו הנושא:
הכנסתי פיצה לתנור והתנור פשוט לא עובד
הכנסתי פיתה פיצה לתנור 170 מעלות והתנור מצפצף לי ובומים קטנים על הצג זה מראה לי מדחום אדום הורדתי את המעלות ל160 ועוד פע
תיבול עוף - אילו תבלינים אפשר להוסיף לעוף לפני הכנסתו לתנור?
שיט הכנסתי עכשיו עוגיות לתנור ונזכרתי ששכחתי לשים אבקת אפיה
הכנתי פיצה ביתית מבצק והכל ולא התפחתי אותה זה נראה סבבה והכנסתי לתנור עזרה??
הכנסתי בורקסים לתנור אבל בהוראות היה כתוב למרוח ביצה ושמתי יותר מידי
קניתי את הצ'יפס הזה המוקפא שבסופר ושמתי קצת תבלינים הכנסתי לתנור אבל...
תקשיבו אמא שלי שמה בתוך תבנית של תנור מסיר שומנים ולא ידעתי ואז הכנסתי ציפס עם התבנית לתנור ,אני לא יודעת מה הכמות..
אם הכנסתי משהו כשלפ לתנור שהיה בו חמץ זה נחשב שהכשלפ הופך לחמץ הוא שזה בסדר לאכול אותו?
הכנסתי עוגיות לתנור
אני מפחדת- הכנסתי עכשיו בורקסים לתנור