7 תשובות
להוריד!
לא ישנים עם עדשות, גם לא שנ''צ
^ עדשות יומיות הן חד פעמיות, הן לא סופגות חומר שומר לחות מהתמיסה, לא שמים אותם בתמיסה.
אם אני עושה שנץ אני מוציאה אותם ואז כשאני קמה אני עוברת למשקפיים
למה לי לבזבז עוד עדשה
אני נרדמת איתן תמיד בשנצים... והכל בסדר. תשתדלי לדפוק שנץ לא של 4-5 שעות
שעה שעתיים עם עדשות זה בסדר ולא מזיק. שימי טיפות עיניים אחרי זה כי את תרגישי שהן נדבקו לך לעין . ותראי טיפה מטושטש ...
אנונימית
^
זה מאוד מסוכן בסוף זה יכול להידבק לך לעיין או שזה יזוז ולא מצאתי אותו
זה די סיוט כל העניין הזה,שומרים את הקופסא של העדשות ושמים שם את העדשות ולסגור את זה למרות שזה די קשה בגלל שהמכסה זה נייר מעצבן כזה
ואז שמה אותם שוב
מורידה ושמה אותם בקופסא עם חומר ושמה חזרה בעיניים שאני קמה
ככה לא מבזבזת עדשות