2 תשובות
להתרחק מהם מי שמשחק איתך משחקים מההתחלה לא שווה את זה,מתנצלים כשהם מבינים שהם לא מוצאים מישהי טובה ממך ואז רע להם והם מנסים להחזיר אבל היחס ישאר אותו דבר
וכשמישהו פוגע/מעצבן אותך ומתנצל אל תגידי שהכל טוב כי זה לא ושלא יחשבו שזה בסדר. תגידי להם שאת סולחת וזהו תשלחי אותם קבינימט
באותו הנושא: