7 תשובות
רק אבקה? ערבבת את זה עם קרם חמצן?
חצי שעה-40 דקות
ממליצה לך להשתמש בשמפו סילבר/גולד כדי לנטרל את הגוון הצהוב של החלבון בשיער
45 דקות, באיזה שהוא שלב החיצון פשוט מפסיק לעבוד אז זה לא משנה. אם זה לא יוצא לך בלונדיני תמרחי עוד שכבה ותחכי כמה שצריך
שואל השאלה:
6%
גינגי
עכשיו זה נהיה גינגי יותר בהיר עדיין לא בלונד
אהה
כמה אחוז הקרם חמצן ומה צבע השיער שלך?
שואל השאלה:
מסצסצסצסצ ברור שערבבתי חחח
שואל השאלה:
על האריזה היה כתוב 10 דקות גחדחסלד חיכיתי 20 ואז התקלחתי ועכשיו אני תינוק נקי עם שורשים בלונדיניים וקצוות גינגיים (זה סתם לא התייבש עדיין אבל זה מצחיק)