מה הסיכוי לעבור טסט אפ נשארתי בנתיב הימיני (שמיועד לפנייה ימינה ) במקום
מה הסיכוי לעבור טסט אפ נשארתי בנתיב הימיני (שמיועד לפנייה ימינה ) במקום לעבור לנתיב ישר וכתוצאה מכך הטסטר אמר לי לפנות נהיגה חוקי התנועה רשיון נהיגה טסט חוקים ימינה כי אין ברירה ובחניה הוא אמר שאני נוגעת במדרכה יש בכלל סיכוי לעבור ?