5 תשובות
לא,
רק על הבנג'י נראלי
לא הכל בחינם חוץ מהמתקן של הבנג'י
לא צריך לשלם, רק על הבנג'י
לא חחח זה לא שנות ה80 שזה היה בתשלום בנפרד
לכל מתקן
חוץ מהבנגי שעולה 50 ומשלמים בנפרד