6 תשובות
בדיוק עכשיו אכלתי וזה קרה לי זה קורה לכולם אל תלחצי
אנונימית
כןן הכל בסדר זה קרה לי גם פשןט תשתי מים
שואל השאלה:
מה אתן עושות עם זה?
חוץ מלשתות, מחכות שיעבור פשוט?
מה אתן עושות עם זה?
חוץ מלשתות, מחכות שיעבור פשוט?
אנונימית
קורה לי גם מדי פעם, את בערב אכלת? אם לא ממש זה כי הקיבה שלך התכווצה בגלל חוסר אוכל ואז שאת אוכלת זה מחזיר את הקיבה וזה קצת כואב וגם עושה בחילות, לפחות ככה זה אצלי לגבי מס 2 אני חושבת שזה לא קשור, כי כל יום בקבוע את עושה 2? אני חושבת שפחות קשור אז תראי אם עוד כמה ימים לא אז תלכי לרופא לבדוק(:
כן תשתי 4 כוסות מים ולא בהפסקות
שואל השאלה:
אני עושה כל יום כמעט כן...^^
והיום מספר 2 סתם קצת התעכב, אז אכלתי בזמן הזה
דווקא כן אכלתי בערב טוב...ההורים אומרים לי שהרבה מזה זה גם חרדות
אני עושה כל יום כמעט כן...^^
והיום מספר 2 סתם קצת התעכב, אז אכלתי בזמן הזה
דווקא כן אכלתי בערב טוב...ההורים אומרים לי שהרבה מזה זה גם חרדות
אנונימית
באותו הנושא: