8 תשובות
לא, להרבה אומנים כותבים שירים
יש לו צבע קול יפה אבל אני לא אוהבת את השירים שלו

תן לי לנחש בזבזת כבר את כל השאלות שלך להיום??
שואל השאלה:
זה ממש חוצפה הוא לא כותב שיר אחד ולא מלחין והוא זמר לא בפני עצמו
והוא גם שיט של בן אדם שלא מגיעה לו במה שאנשים נותנים לו.
אנונימית
שואל השאלה:
השירים לרוב יהיו ממוסחרים כמו מרגי
לא, מותר שיכתבו לאומנים את שירם
לא ,לזמרים הכי גדולים כתבו שירים וזה לא הופך אותם למגעילים קח לדוגמא את אלביס אני לא יכולה לחשוב על שום שיר שהוא כתב אבל הוא עדיין אחד הזמרים האהובים
אני חושבת שכישרון השירה והפרפורמנס צריך להיות מוערך בפני עצמו
כתיבת השירים זה רק בונוס