2 תשובות
לא,מניסיון,זה מתקשה מהר,כול הקטע במכונה זה שזה ממשיך לחמם בזמן שאת משתמשת,וברגע שאת מכבה את המכונה הכול מתקשה.הבנת?אם תכניסי למיקרו,תצטרכי לחזור ממש כול דקה..כי זה מתקשה ממש מהר