2 תשובות
כן
לא,מניסיון,זה מתקשה מהר,כול הקטע במכונה זה שזה ממשיך לחמם בזמן שאת משתמשת,וברגע שאת מכבה את המכונה הכול מתקשה.הבנת?אם תכניסי למיקרו,תצטרכי לחזור ממש כול דקה..כי זה מתקשה ממש מהר
באותו הנושא: