11 תשובות
תתקשרי למישהו שאת מכירה ואם את נמצאת במצוקה תקראי למשטרהנ
והכי חשוב זה להשאר רגועה ולהתקרב למקום ראשי
נסי להתרחק מהם כמה שאפשר, אם יש צורך אפילו רוצי. הכל יהיה בסדר.
הכל בסדר.
תבצעי כמה פניות ברחוב ותסתכלי האם הם עדיין אחרייך.
אם כן - תתקשרי למשטרה.
תבצעי כמה פניות ברחוב ותסתכלי האם הם עדיין אחרייך.
אם כן - תתקשרי למשטרה.
אנונימית
תעדכני מה קרה איתך בסוף
תתקשרי למשטרה, ותנשמי עמוק ונסי להתחמק כמה מהר שאת יכולה.
תהייהי סביב אנשים ובמקום ציבורי פתוח שבו לא תהיהיה לבד, תתקשרי למשטרה ותגידי שאת מרגישה לא בטוחה כי ככה וככה ואחרי זה עד שהמשטרה תגיע תתקשרי לחברה טובה תעדכני אותה מה קורה ותשארי איתה על הקו כל הזמן ותעשו כאילו אתן מדברות (ובאמת תדברו על משהו לא משנה מה) כי הם לא יעשו כלום אם יש עדים.
תתנהגי כמו פסיכופתית והם ילכו או שתתקשרי לאחד מהקרובים שלך/משטרה
משטרה חיים לקרוא למשטרה
תתקשרי למשטרה תגידי שאת מרגישה לא בטוחה וישלחו אלייך ניידת שתלווה אותך עד לבית
תצרכי שאת טראנס
באותו הנושא: