10 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכולה להתנצל ולהגיד אמרתי טת זה אני יצא החלשה ואני אמרתי לה שלא אמרתי כלום ושמנסים לסכסך בינינו וזה העיקרון שלי אני אצא חלשה ברמות
דבר ראשון תבררי מי זאת הכלבה שניסתה לסכסך בניכן, ותגידי לאותה אחת שדיברת עלייה שזה באמת קרה אל תכחישי זה יהפוך את המצב ליותר גרוע!! את יכולה להוריד קצת לאש קטנה בכך שתגידי שסתם זרקת כמה מילים ומי שסיפרה לה את זה ממש הגזימה
שואל השאלה:
הרגעת אותי לגמריי אני באמת צריכה לחשוב מה לאמר אני מרגישה ככ רע
הכל בסדר, אני יכולה להגיד לך שאין בן אדם אחד שלא ריכל אי פעם בחיים שלו, נכון זה לא אמור לקרות בין חברות טובה אבל זה קרה ואין מה לעשות אני מאמינה שלמדת לפעם הבאה לא לעשות את זה
שואל השאלה:
ברור אבל מה לדעתך להגיד עכשיו? היא כתבה לי מגילה על כמה שאני דיברתי עליה וכל זה ואני באמת לא זוכרת מה אמרתי נשבעת לך ואני הכחשתי בהתחלה מרוב שלא ידעתי מה להגיד אבל עכשיו היא תקועה על זה מה לעשות לדעתך ?
תגידי לה לפי דעתי ככה:
תקשיבי את לא מבינה כמה את חשובה והדבר האחרון שאני רוצה שנריב בגלל הדבר הזה. מתי שדיברנו על זה, זה היה כל כך חסר משמעות ובלי כוונה לפגוע בך!!
אני לא יודעת מי אמרה לך את זה אבל היא הגזימה בטירוף מאיך שהיא תיארה את זה, בסהכ זרקתי כמה מילים בנוגע לזה
(אני לא יודעת על מה בידיוק ריכלת עלייה אבל תנסי להסביר לה שזאת הייתה באמת טעות והיית צריכה לבוא ולדבר איתה במקום)
שואל השאלה:
מתה עלייך תודה!!!!!!!!
בכיףף אם תצטרכי עוד משהו אני פה
שואל השאלה:
מלכה שאת
חחח נשבעת ריגשת שכתבת לי בקיר