6 תשובות
שואל השאלה:
ולא, אין לי משפחה או סבא וסבתא, אני לא רוצה להפריע לחברות שלי בחייהן עם הבעיות שלי, אבא שלי לא ממש בחיים שלי
קר לי ואני עייפה
אני לא רוצה לחזור לבית, די נמאס לי להיות במקום שלא מכבדים אותי ומתייחסים אליי כמו זבל אחרי שאני נותנת את החיים שלי
ולא, אין לי משפחה או סבא וסבתא, אני לא רוצה להפריע לחברות שלי בחייהן עם הבעיות שלי, אבא שלי לא ממש בחיים שלי
קר לי ואני עייפה
אני לא רוצה לחזור לבית, די נמאס לי להיות במקום שלא מכבדים אותי ומתייחסים אליי כמו זבל אחרי שאני נותנת את החיים שלי
אנונימית
בינתיים תחזרי הביתה
בעתיד יהיו לך יותר אפשרויות
בעתיד יהיו לך יותר אפשרויות
שואל השאלה:
איזה עתיד אני בת 19 עוד מעט 20
איזה עתיד אני בת 19 עוד מעט 20
אנונימית
אוקיי
אבל לאן את יכולה ללכת עכשיו
כשתהיי יותר עצמאית(אם את לא מספיק, לא יודע אל תכעסי אם לא נכון)
תוכלי ללכת, כרגע אין תכנון אני משער
אבל לאן את יכולה ללכת עכשיו
כשתהיי יותר עצמאית(אם את לא מספיק, לא יודע אל תכעסי אם לא נכון)
תוכלי ללכת, כרגע אין תכנון אני משער
הי, ממש מצטערת לשמוע לא יכולה בכלל להתחיל לתאר לעצמי מה את עוברת זה נשמע כל כך לא הוגן, ואת נשמעת מדהימה, בנוגע לעכשיו עכשיו אני לא חושבת שכדי לך להישאר ברחוב קר ויש דברים מסוכנים, אם את לא מסוגלת לחזור לבית שלך לכי לבית של חבר או חברה אל תגידי למה אפילו אם את לא רוצה לשתף אותם רק תמצאי מקום להיות בו ללילה, לא יודעת מה בדיוק המצב עם אחותך אבל אולי תנסי להיות איתה, בכללי אם כל כך רע לך תנסי לשכור דירה או לעבור בית אני מדברת יותר לטווח הרחוק כי זה באמת לא בסדר שאת תיהי במקום שלא מעריכים אותך בו ומתיחסים אליך בו רע, אז זה כנראה יותר מסובך מזה אבל תנסי לצאת משם, ובכללי אם את צריכה כל דבר אפילו סתם לדבר או איזה עצה בבקשה תכתבי לי בפרטי, ותעדכני ותזהרי כי זה מפחיד בלילה להיות לבד ברחוב, ואני ממש מצטערת ומקווה בשבילך שדברים יסתדרו
שלום אנונימית, אני קוראת את המילים שאת כותבת, ואת המועקה והייאוש שעולים מהן. נשמע שאת עוברת תקופה מאוד לא קלה. בת כמה את? את כותבת שקשה לך להיות בבית, שהמצב שם לא טוב. את גם מספרת שאת פגועה מאוד מאמא שלך, שאת מרגישה שאת נותנת לה הכל ולא מקבלת בחזרה. זה בהחלט סיטואציה מאוד קשה. ההרגשה הזו שהאדם שהכי קרוב אלייך, זה שאמור לשמור ולהגן עלייך פוגע בך בצורה כזו. כמה זמן זה כבר נמשך? האם קרה משהו ספציפי שהוביל למצב הזה? חשוב מאוד שלא תישארי בזה לבד, האם שיתפת מישהו במה שקורה בבית? חברה קרובה? קרוב משפחה אחר? יועצת? אני מתנדבת בעמותת עלם בתוכנית שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. אפשר לדבר איתנו על הכל ואפילו להישאר אנונימים. הייתי רוצה להזמין אותך לדבר איתי על התחושות שאת חווה ומה הוביל אליהן, כדי שביחד נוכל לחשוב מה אפשר לעשות, אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digital. מחכה לך, תמר.
באותו הנושא: