3 תשובות
תכננתי מלא ועשיתי ממש קצת, רב הזמן פשוט גלשתי כל יום כל היום
^^^ אחד שמבין את משמעות החיים

תכננתי לסוע לים המלח, למחנה קיץ, לצאת עם חברים, לאסוף עוד חוויות
נסעתי לים המלח ולמחנה קיץ
ואז נזכרתי שאין לי חברים
תכננתי: להתחיל ללמוד נהיגה, לשפר את האנגלית (דרך קריאת ספרים, צפייה בסרטונים/סרטים ותרגול של הדקדוק), להתאמן ולצאת למקומות בילוי עם חברים, ללכת למועדון נוער פעם-פעמיים בשבוע.

עשיתי - התחלתי ללמוד נהיגה, את האנגלית אני משפר דרך ספר אחד שהתחלתי לקרוא ובעיקר צפייה בסרטונים ביוטיוב באנגלית אבל פחות מתרגל את הדקדוק, הלכתי למסעדה עם חברים ואני הולך למועדון נוער.

בסך הכול די מרוצה מההספד שלי עד כה.