התחברות הרשמה

בבקשה תכנסו דחוף-בייביסטר

אני עושה בייביסטר ולוקחת 20 לשעה שבוע שעבר עשיתי מהשעות 13:15-16:05
כמה זה יוצא?
20 ביולי 2021, 20:45
בייביסטרעבודהתשלומיםכסף    
4 תשובות
60 שקל בערך
:
:))))))))))))))))))))))))
עבדת יום אחד? או כל השבוע?
Noya
60 ומשהו
אני הייתי ממליצה לך לקחת יותר,לפחות 25
ת
תאירושש
שואל השאלה:
^ noya.
שבוע אחד
G
Girl :3
באותו הנושא:
בית ספר או בייביסטר?(:תכנסו תבינו
דחוף. תכנסו בבקשה זה באמת דחוף
דחוף דחוף בבקשה תכנסו אני בוכה כבר שבועיים כנסו בבקשה
אני מתחננת זה באמת דחוף תכנסו בבקשה זה לא יעלה לכם כסף זה דחוף
דחוף דחוף דחוף ,, בבקשה תכנסו חייבת עזרה (מתחננת תכנסו)
בבקשה דחוף תכנסו דחוף דחוף
דחוף דחוף דחוף!!! שיין בבקשה תכנסוו
בבקשה זה דחוף דחוף דחוף בבקשה תכנסוו!!!
שאלה חשובה תכנסו כולם דחוף מאוד בבקשה תענו דחוף בבקשה זה עניין של חיים ומוות
אני חייבת עזרה דחוף דחוף דחוף דחוף בבקשה בבקשה תכנסו!!!
בבקשה תכנסו זה ממש דחוף. אמן תכנסו...