12 תשובות
ממש לא יפה ואני לא מבינה מה כולם מתלהבים מנמוכות
אני נמוכה והלוואי והייתי גבוה עם רגליים ארוכות
המדים היו יושבים עלי פצצה
אני נמוכה והלוואי והייתי גבוה עם רגליים ארוכות
המדים היו יושבים עלי פצצה
אנונימית
כל אחד והטעם שלו...
יש הרבה בנים שמעדיפים נמוכות בגלל שזה חמוד לדעתם
ויש גם בנות שמעדיפות גבוהים כי זה נותן להם ביטחון,
יש כל מיני סיבות
יש הרבה בנים שמעדיפים נמוכות בגלל שזה חמוד לדעתם
ויש גם בנות שמעדיפות גבוהים כי זה נותן להם ביטחון,
יש כל מיני סיבות
גבוהות הן מהממות
אני מסכימה איתך. נשים גבוהות זה סקסי בטירוף והייתי מתה להיות גבוהה יותר. (163)
אנונימית
זה עניין של טעם. אבל יופי זה בכלל לא קשור בגובה
אנונימית
"ולא זה לא חמוד בנות נמוכות"
אני גבוהה ככה שאין לי סיבה להעלב מזה אבל שואל השאלה אתה לא האחד שיקבע מה חמוד ומה לא. זה סתם מוריד להן עכשיו
ולאלא כולם חושבים ככה שואל השאלה
אני גבוהה ככה שאין לי סיבה להעלב מזה אבל שואל השאלה אתה לא האחד שיקבע מה חמוד ומה לא. זה סתם מוריד להן עכשיו
ולאלא כולם חושבים ככה שואל השאלה
אנונימית
לא יודעת
רוב הגברים מעדיפים בנות שנמוכות מהם
כדי שלא תיראה כמו אמא שלהם לידם ויש גם בנות ששמות עקבים ואז הם נראות יותר גבוהות מהם
וגם כי יש כאלה שחושבים שזה יותר חמוד בת נמוכה
רוב הגברים מעדיפים בנות שנמוכות מהם
כדי שלא תיראה כמו אמא שלהם לידם ויש גם בנות ששמות עקבים ואז הם נראות יותר גבוהות מהם
וגם כי יש כאלה שחושבים שזה יותר חמוד בת נמוכה
אנונימית
לדעתי בנים נרתעים מנשים גבוהות כי הם רוצים להרגיש "נעלים" מהבת ויותר גבוהים ממנה ושהיא קטנה מהם
וכמישהי שהיא 1.75 ,עשית לי את היום.מלא בנים נרתעים מזה שאני רזה וגבוהה עם רגליים ארוכות ולדעתי זה סתם דפוק.
וכמישהי שהיא 1.75 ,עשית לי את היום.מלא בנים נרתעים מזה שאני רזה וגבוהה עם רגליים ארוכות ולדעתי זה סתם דפוק.
יוואו אז כך את אחותי היא 1.72 וחושבת שגבוהות זה מכוער אז לא יקחו אותה ...
ואתה צודק זה ענין של טעם אני האיתי רוצה לההיות גבוהה אבל זה לא אפשרי לי
ואתה צודק זה ענין של טעם אני האיתי רוצה לההיות גבוהה אבל זה לא אפשרי לי
אנונימית
צודק,
כל גובה הוא יפייפה ויש בו משהו מיוחד,
להיות גבוהה זה ההפך ממכוער, זה ככ יפה,
ויש אנשים שפשוט נמשכים לדבר מסויים וכנראה שחברים שלך יותר בקטע של נמוכות וזה בסדר גמור,
כל אחד והטעם שלו, ברעיון הכללי אתה צודק,
הוא לא היה אמור לומר לך שנשים גבוהות זה מכוער שזה ממש ממש לא, אז בקטע הזה הוא יצא דפוק לגמרי,
כל גובה הוא מאד יפה,
אין כאן מה להשוות בין גבהים, ואין כאן מה להוריד גובה בשביל לעלות לאחר, להיות נמוכה זה מחמיא ויפה ובדיוק ככה גם להיות גבוהה או ממוצעת,
אנשים חייבים להפסיק להשוות בין זה לזה.
כל גובה הוא יפייפה ויש בו משהו מיוחד,
להיות גבוהה זה ההפך ממכוער, זה ככ יפה,
ויש אנשים שפשוט נמשכים לדבר מסויים וכנראה שחברים שלך יותר בקטע של נמוכות וזה בסדר גמור,
כל אחד והטעם שלו, ברעיון הכללי אתה צודק,
הוא לא היה אמור לומר לך שנשים גבוהות זה מכוער שזה ממש ממש לא, אז בקטע הזה הוא יצא דפוק לגמרי,
כל גובה הוא מאד יפה,
אין כאן מה להשוות בין גבהים, ואין כאן מה להוריד גובה בשביל לעלות לאחר, להיות נמוכה זה מחמיא ויפה ובדיוק ככה גם להיות גבוהה או ממוצעת,
אנשים חייבים להפסיק להשוות בין זה לזה.
צודק
אתה מטר שמונים אז בגלל זה קל לך עם זה אבל יש מלא בנים נמוכים (מטר שבעים ומטה) שבגלל זה הם רוצים נמוכות
אתה מטר שמונים אז בגלל זה קל לך עם זה אבל יש מלא בנים נמוכים (מטר שבעים ומטה) שבגלל זה הם רוצים נמוכות
אין שום טרנד זה עניין של משיכה וגבוהות זה מושלם אבל אתה גם לא צריך להוריד לנמוכות