8 תשובות
קופה ראשית :)
כן
כן
freaks and geeks זה ממש טוב אבל זה מבאס שאין עונה 2
הנחש
ציידי הצללים
סמוך על סול
ממליץ אם ראית שובר שורות
ממליץ אם ראית שובר שורות
בנות גילמור, ממליצה זה נחמד ממש
האמת אני לא רואה כלום.
רק ריק ומורטי, וכן, אני ממליצה, רק אם קללות לא מפריע לך :/
רק ריק ומורטי, וכן, אני ממליצה, רק אם קללות לא מפריע לך :/
סאות פארק וכן