4 תשובות
לא מרגישה טוב
שומרת על אחים שלך
צריכה לעזור לאמא שלך
תסנני אותה ואחרי זה תגידי לה שישנת
והאהוב עלי , סבתא שלי נפטרה
עבודות חופש, מפגש משפחתי, ערב סרט עם אחות/אח/משפחה, עוזרת לסבתא, את בעונש...
לא מרגישה טוב, נפגשת עם בני דודים
לא מרגישה טוב .. הולכת לטיול הולכת למשפחה הוא שאין לי כוח... (: