5 תשובות
אקניל מזעזע, אל תשתמשי סמכי עליי, הייתי עם אקנה מלא שנים.
רואקוטן זה חומר כבד עם המון תופעות לוואי, לוקחים אותו רק במצבים ממש חמורים שכלום לא עוזר, אחרת זה לא שווה את הנזקים הבריאותיים.
יש לי סבון מדהים של חברת biofor שאני משתמשת אבל אני לא יודעת איך תוכלי להשיג אותו, קניתי אצל הקוסמטיקאית שלי.
אנונימית
כן מאוד
כןכןכן אקניל ממש טוב
וואח ראוקטן יעשה לך עור של בובה
אנונימית
לא הייתי אומרת מזעזע אבל לא מומלץ להשתמש בו... יש בו sls ועוד רכיבים לא הכי משהו