4 תשובות
בעזרת השם תצליח במה שאתה לומד אליו רק אם תשקיע ותלמד
המוטיבציה צריכה להיות העובדה שנשארה לך רק שעה
יאללה תעזוב את הטלפון ותלמד, כשתסיים תרגיש ממש טוב עם עצמך :)
אוי כתבת את זה לפני 43 דקות אז אני מקווה שהכל הולך טוב עם זה
באותו הנושא: