5 תשובות
שואל השאלה:
או שכבר אין טעם ולהישאר ערה
או שכבר אין טעם ולהישאר ערה
אנונימית
לכי לישון
יהיה לך קשה לקום ברמות אבל
יהיה לך קשה לקום ברמות אבל
אני במקומך הייתי נשארת ערה
אני מהטיפוסים שממש קשה להם לקום
אני מהטיפוסים שממש קשה להם לקום
בהחלט.
שואל השאלה:
מחר אני עובדת
מחר אני עובדת
אנונימית
באותו הנושא: