5 תשובות
שואל השאלה:
או שכבר אין טעם ולהישאר ערה
אנונימית
לכי לישון
יהיה לך קשה לקום ברמות אבל
אני במקומך הייתי נשארת ערה
אני מהטיפוסים שממש קשה להם לקום
בהחלט.
שואל השאלה:
מחר אני עובדת
אנונימית