6 תשובות
שואל השאלה:
תודה לאל
תודה לאל
אנונימי
קוראים לך עידן?
אנונימית
זה לא שולח התראה אבל אם הוא מחובר לאינסטגרם באותו האגע הוא יכול לראות שעשית
שואל השאלה:
זה כל כך מביך כי זה תמונה ישנה ואם הוא יודע שעשיתי לו סטוקינג זה מזה פדיחה
זה כל כך מביך כי זה תמונה ישנה ואם הוא יודע שעשיתי לו סטוקינג זה מזה פדיחה
אנונימי
הפחד הכי גדול שלי חחח
בקשר לשאלה כמעט בטוח שזה לא שולח הודעה אבל יכול להיות שכן
בקשר לשאלה כמעט בטוח שזה לא שולח הודעה אבל יכול להיות שכן
שואל השאלה:
לא. למה? ^
לא. למה? ^
באותו הנושא: