התחברות
הרשמה
אני על תנאי כלא ואיבדתי חוגר, מה יכולים לעשות לי אם מעלים אותי משפט?
20 ביולי 2021, 01:23
חיילים
כלא
תחבורה ציבורית
תשובה אחת
איבוד חוגר זה בדרך כלל משפט עם קצת עבודות שירות, לא יותר מדי
T
TheBoyFromHome
באותו הנושא:
חיילים יכולים לטוס חינם עם החוגר נכון?
בתנאים הנוכחים יכולה לרדת למטה ללובי של הבנין שלי לעשות אימון?
יש פה חיילים שאי פעם איבדו את החוגר שלהם?
אם יש לי את כל התנאים לנאמנות חוץ מתנאי אחד של הוותק,יכולים לוותר לי עליו?
אם אני מראה את החוגר בשביל הנחה לסרט והוא לא בתוקף יכולים לדעת שהוא לא תקף?
התגייסתי היום ואיבדתי את החוגר ואני בוכה פה ובלחץ ממש ממה שיעשו לי אני באמת לא יודעת איפה שמתי אותו מרוב
אני חייבת לנסוע באוטובוס ואיבדתי את הרב קו ואני לא יכולה לעשות חדש מה לעשות?
מישהו פעם איבד חוגר ואם כן מה עושים במצב כזה ?
חיילים יכולים לנסוע במוצשם ברכבת בחינם עם הצגת חוגר בלבד?
אם הוצאתי טופס ירוק ואיבדתי אותו אני יכולה להוציא חדש ?
מישהו יכול לעשות לי פוטושופ לתאריך בחוגר?