6 תשובות
זימנו אותך ליום המאה?
אז אוטומטית אמורים לשים אותך בקרבי..
מנילה זה רק לבנות או כמו שאמרת לבנים עם פרופיל נמוך..
שואל השאלה:
לאא! יום המאה זב לבנות ובנים אם פרופיל נמוך חח מנילה זה שאלון ששולחים באינטרנט ורושמים לי במה אני יכול לשרת ואז אני בוחר
אנונימי
חחח ברור, עשו לי ראיון חח עשיתי את הכל בצו ראשון
חחח אופסיק לא הסתכלתי עם זה בן או בת:p
אמ.. בצו ראשון עשו לך ראיון?
שואל השאלה:
יום המאה זה לבנות! ובנים אם פרופיל נמוך, למה שיזמנו? חח
אנונימי
באותו הנושא: