4 תשובות
לפי מה שהבנתי רק בשטחים לא ימכרו
אנונימי
יש לעוד שנה וחצי בגלל הזכיין הישראלי.
גועל נפשש
זה לא מכבד הם פגעו בליבי אני עכשיו אבכה בצדד
החברה העולמית לא רוצה למכור ביו"ש.

לא להחרים את הישראלי!
העולמי, בהחלט כן, שונאי ישראל.

אבל המפעל בארץ מתנגד להחלטה של החברה והוא עומד להיסגר בגלל זה (עוד כשנה). הוא רק מוכר את מה שנשאר מהמלאי, וזה מפרנס הרבה מאוד אנשים בדרום שעובדים שם.