2 תשובות
אם את מזמינה משהו כמו אייפון או סמסונג אז ממש לא כדאי כי אי אפשר לדעת שזה אמיתי או מזוייף.אם את מזמינה טלפונים סינים כאלה אז אני חושבת שזה בסדר חברה שלי הייתה מזמינה והכל היה בסדר
אל תעשי אתזה בבקשה ממך
באותו הנושא: