6 תשובות
שואל השאלה:
לגבי התשובה הראשונה, אני בת 14 וחצי
לגבי התשובה הראשונה, אני בת 14 וחצי
סיפור עצוב, אני בגיל 12-13 לקחתי 15 שקל על טיפול בילדה בת 4 וילד שמנמן מאוד עם טיטול בן שנתיים,
תקחי את מה שמגיע לך 20 פלוס תמיד, אני אומרת לך לקחת 25-30 ומגיע לך כל שקל
תקחי את מה שמגיע לך 20 פלוס תמיד, אני אומרת לך לקחת 25-30 ומגיע לך כל שקל
שואל השאלה:
^חשבתי להתחיל ב30 לשעה, אני עושה עליהם מרבע לשמונה עד ארבע וחצי אז זה יצא בערך 240 שקל ליום. זה בסדר לא?
^חשבתי להתחיל ב30 לשעה, אני עושה עליהם מרבע לשמונה עד ארבע וחצי אז זה יצא בערך 240 שקל ליום. זה בסדר לא?
תלוי איפה את גרה, אני הייתי לוקחת 35
25 או 30 לשעה
זה ממש תלוי בת כמה את,אולי בערך 28
באותו הנושא: