14 תשובות
גם אני ככה
אנשים הם פשוט חארות הם כנראה פשוט לא רוצים קשר איתך או שיש להם חברים אחרים בלי לפגוע כן
גם אני ככה וזה מאוד מעצבן אותי
אנשים הם פשוט חארות הם כנראה פשוט לא רוצים קשר איתך או שיש להם חברים אחרים בלי לפגוע כן
גם אני ככה וזה מאוד מעצבן אותי
אנונימית
שואל השאלה:
לא עשיתי כלום רע אני חושבת.
אני תמיד עוזרת גם כשאין לי כוח לעצמי
אני תמיד משתדלת להיות פנויה ולמצוא זמן... גם כשיש לי דברים חשובים יותר.
אנשים חארות כי הם מתנהגים כאילו הם רוצים להיות חברים שלך אבל בפועל הם אינטרסנטים ולא ישלחו הודעה במשך חודשים ולא יזמינו אותך לצאת
וכשאני מתקשרת הם גורמים לי להרגיש "חופרת".
לא עשיתי כלום רע אני חושבת.
אני תמיד עוזרת גם כשאין לי כוח לעצמי
אני תמיד משתדלת להיות פנויה ולמצוא זמן... גם כשיש לי דברים חשובים יותר.
אנשים חארות כי הם מתנהגים כאילו הם רוצים להיות חברים שלך אבל בפועל הם אינטרסנטים ולא ישלחו הודעה במשך חודשים ולא יזמינו אותך לצאת
וכשאני מתקשרת הם גורמים לי להרגיש "חופרת".
אנונימית
את לא צריכה להרגיש עלובה ובטח שהבעיה היא לא בך. זה הם שלא שמים לב אם את לא מתקשרת, היום לרוב אם יש מישהו שיושב לבד בהפסקה אף אחד אפילו לא ישים לב כי הוא בעצמו מחפש לאן ללכת כדי לא להיות לבד. תנסי להכיר בנות ואם הקשר בינכן של בסטיות אתן כבר תדברו מלא, ואם לא בנות חדשות אז תנסי להתקרב יותר לחברים שאת מכירה תצאי איתם יותר והם יזכרו בך הרבה יותר
שואל השאלה:
אני לא בבית ספר. אני במכללה לצערי הרב.
אני אנסה ליצור קשר יותר טוב עם שתי בנות אחרות שאני מכירה וזהו.
אני לא בבית ספר. אני במכללה לצערי הרב.
אני אנסה ליצור קשר יותר טוב עם שתי בנות אחרות שאני מכירה וזהו.
אנונימית
כן הם חארות כי הם מנתקים קשר
אנונימית
אני יודעת שכשאמא שלי הייתה במכללה גם לא היו לה הרבה חברים עד שהיא מצאה מישהי גם שקטה כמוה והן התחברו ונהיו חברות טובות תנסי לבדוק מי פחות או יותר דומה לך, אולי אחת כזאת שפחות מדברת עם הרוב תנסי להתחבר אלייה
אז למה הרבה אנשים מנתקים איתי קשר? ברצינות
כנראה כולם חארות
כנראה כולם חארות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל האם אני באמת מעניינת? אין לי סיפורים מעניינים לספר
וכל החברים שהיו לי נעלמו.
אז אני מרגישה שאני עלובה מאוד.
אבל האם אני באמת מעניינת? אין לי סיפורים מעניינים לספר
וכל החברים שהיו לי נעלמו.
אז אני מרגישה שאני עלובה מאוד.
אנונימית
ברור שלא.
הבעיה היא אצליהם שהם לא רואים כמה מעניינת את
הבעיה היא אצליהם שהם לא רואים כמה מעניינת את
אין אצלך שום בעיה
את פשוט צריכה למצוא את החברים הנכונים
את פשוט צריכה למצוא את החברים הנכונים
אם לענות בכנות, כנראה שהם לא אוהבים משהו בך. לא לכעוס עליי, כי אני בדיוק באותו מצב ושונאת את זה, אבל לצערי מתחילה לחשוב שמשהו באמת לא בסדר אצלי. וזה לא נדיר, אצל כל אחד יש פגם כלשהו, וזה בסדר. אם את לא רוצה שזה יקרה יותר, את יכולה לשאול אותם למה הפסקתם להיות בקשר, ולהגיד להם לענות בכנות, וככה תדעי על מה כדאי לך לעבוד. כמובן, אם הם אומרים שמשהו בדברים שאת אוהבת לעשות לא בסדר, לא להקשיב להם ולהמשיך לעשות מה שאת רוצה.
תתנו לי פרח בבקשה
שואל השאלה:
אני פה כדי לענות
סורי אבל בן אדם שמתנהג כאילו הוא חבר אבל מנתק קשר בלי להסביר למה בכלל הוא חרא בן אדם.וזה לא שהיה ריב או משהו כזה, מילא אם היה אז הייתי מבינה.
אבל אנשים צבועים ומגעילים.
אם אני זבל של בן אדם(ואני די בטוחה שאני לא) או שאני משעממת ולא כיפית אני באמת מעדיפה שיגידו לי את זה
מאשר שאני אשב בבית ואבכה ואנסה לחפש בעצמי פגמים.
הם חארות גם בגלל זה.
וגם בגלל שאחת מה"חברות" שלי אף פעם לא עונה לטלפון וחס וחלילה שהיא תתקשר או תשלח הודעה.
זה הרי לא בכבוד שלה
אבל זהו החלטתי להפסיק לרדוף אחרי אנשים
שיחפשו אותי
יש לי מספיק דברים למלא בהם את היום.
אני פה כדי לענות
סורי אבל בן אדם שמתנהג כאילו הוא חבר אבל מנתק קשר בלי להסביר למה בכלל הוא חרא בן אדם.וזה לא שהיה ריב או משהו כזה, מילא אם היה אז הייתי מבינה.
אבל אנשים צבועים ומגעילים.
אם אני זבל של בן אדם(ואני די בטוחה שאני לא) או שאני משעממת ולא כיפית אני באמת מעדיפה שיגידו לי את זה
מאשר שאני אשב בבית ואבכה ואנסה לחפש בעצמי פגמים.
הם חארות גם בגלל זה.
וגם בגלל שאחת מה"חברות" שלי אף פעם לא עונה לטלפון וחס וחלילה שהיא תתקשר או תשלח הודעה.
זה הרי לא בכבוד שלה
אבל זהו החלטתי להפסיק לרדוף אחרי אנשים
שיחפשו אותי
יש לי מספיק דברים למלא בהם את היום.
אנונימית
שואל השאלה:
לא כולם, אבל אנשים כאלה כן.
אני מעדיפה שאנשים לא יהיו נחמדים וינסו להיות חברים מאשר שיתנהגו ככה
כי הם מפתחים ציפיות שווא וזה עדיין כואב.
לא כולם, אבל אנשים כאלה כן.
אני מעדיפה שאנשים לא יהיו נחמדים וינסו להיות חברים מאשר שיתנהגו ככה
כי הם מפתחים ציפיות שווא וזה עדיין כואב.
אנונימית